onsdag den 22. august 2007

et "andet" liv

Her et rejsepostkort fra "OUT THERE". Jeg har fået ny identitet....det var lige lidt grænseoverskridende.....hvad skal man hedde, hvis man nu ikke skal hedde, det man nu engang hedder?

Det krævede lige en kop kaffe og en smøg. Nå men mente at have fundet det pefekte navn, men sådan skulle det ikke være. Måtte starte forfra et par gange og endelig lykkedes det hjemmefra efter flere kopper kaffe og...

Jeg er

Meeta Roff - Chic City Girl

-frit oversat til dansk "mød en sej tjekket storbytøs"

Landede på Orientation Island, det var der ikke meget storby over, så mit outfit virkede noget kikset. Fik lidt hjælp af Ghita Sella der gerne vil være min ven og tullerede lidt rundt og forsøgte også at flyve ........... men hvis jeg skal være ærlig så tænder jeg ikke umiddelbart på dette andet liv, jeg har nok i det jeg har. Tror ikke I skal satse på at møde mig i Second Life.

1 kommentar:

Lars Pach sagde ...

Synd du ikke tager springet og giver det lidt tid. Du kunne fek.s. søge efter Korsbæk i SL. Der vil du møde andre, der har haft samme start som dig og så er de tilmed Danske.

Håber vi ses "out there"

Lars Pach
aka. Pach Voom SL