fredag den 24. august 2007

Når....er enden altid god

Det har været en fornøjelse, har ikke et øjeblik ønsket mig derhen hvor peberet gror!!! Generelt har det faktisk været rigtigt sjovt, der sker noget når leg bliver til læring eller er det omvendt? Der er værktøjer jeg har taget til mig især igoogle, RSS, del.icio.us, Docs and....,Messenger her chatter jeg af og til med min hjemmefraflyttet ældste datter, Last.fm og flickr. Jeg ved at jeg ikke for brugt LibraryThing og Second Life, jeg får ikke registeret de bøger jeg har læst, er mere optaget af, hvad der står og venter og jeg har rigeligt i dette liv.

Undervejs har det dog været lidt af en kamp. Det huer ikke min æstetiske sans at redigeringsværktøjerne er mangelfulde, med en fortid på Akademiet og læren om komposition, farver og det gyldnesnit har det ind imellem været en prøvelse. Sideelementerne...skulle de ikke understøtte indlæggene, de fremstår som en plakatsøje eller totamspæl. Først sidst og sidst først - man skal starte "i bunden" for at få flowet, det virker lidt bagvendt. Nå men man må jo lære at agere i det felt, der er til rådighed og give køb på et par mærkesager.
Hvem skrev ................Forandringsparathed ?

Sidegevinsten ved dette veltilrettelagte læringsforløb har været det sociale aspekt og det har bidraget til fællesskabet. Der er blevet udvekslet meget ved kaffemaskinen, grint, sukket, dog ikke grædt, men en del opmuntrende bemærkninger er der da faldet. Tak til alle ingen nævnt ingen glemt som de siger ved Oscar-uddelingerne.

Troede du nu at du kunne læne dig veltilfreds tilbage, så tog du fejl. Der er lavet nye afsnit af denne populære serie........ vi fortsætter med ......Ting 24.

Ingen kommentarer: